FAQ

Veelgestelde vragen

Lees hier onder de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op. We beantwoorden graag uw vragen.

Ik wil graag een woning bezichtigen, wat moet ik doen?

Bij Vesting Vastgoed kunt u ongelimiteerd en zonder extra kosten woningen bezichtigen. Een bezichtiging kan alleen plaatsvinden nadat u zich heeft ingeschreven en vind altijd plaats onder begeleiding van één van onze ervaren medewerkers. Dit kan zowel individueel als in een groep plaatsvinden. Tevens is het mogelijk meerdere woningen tijdens één route te bezichtigen. Geen eigen vervoer? U kunt makkelijk meerijden in een Vesting Vastgoed-auto. Een bezichtiging kunt u snel hier of telefonisch inplannen.

Is er een wachtlijst?

Nee, wij hanteren geen wachtlijst.

Zijn er kosten verbonden aan de inschrijving en bezichtigingen?

Er zijn geen directe kosten verbonden. Inschrijving en bezichtigingen zijn gratis. Vesting Vastgoed werkt op een ‘no cure – no pay’ basis wat inhoudt dat er pas kosten in rekening worden gebracht na een geslaagde verhuur. Zie kosten

Kan ik een woning huren zonder deze te hebben bezichtigd?

Nee, wij verhuren geen woningen ongezien. Echter is het wel mogelijk om een derde persoon de bezichtiging te laten bijwonen voor u.

Moet ik gelijk bij inschrijving mijn documenten overleggen?

Nee, wij hebben uw documenten pas nodig nadat u een woning heeft bezichtigd en zeker weet dat u deze wilt huren.

Ik heb een woning bezichtigd en wil deze graag huren. Wat moet ik doen?

Heeft u een woning bezichtigd welke u zou willen huren? Wacht dan niet te lang met het reageren. U ontvangt bij de bezichtiging een reserveringsverklaring welke tezamen met de gevraagde documenten dient te worden ingeleverd. Wanneer uw dossier compleet is wordt u aan de verhuurder voorgesteld, wie de uiteindelijke keuze maakt.

Hoe lang duurt het voordat ik weet of ik de woning mag huren?

Zodra uw dossier compleet is stellen wij u voor aan de verhuurder. Doorgaans berichten wij u binnen 3 dagen de keuze van de verhuurder.

Is inschrijving op de aangeboden woningen mogelijk?

U kunt zich bij alle woningen welke aangeboden worden door Vesting Vastgoed inschrijven.

Ik huur een woning en heb een klacht cq. (reparatie)verzoek, hoe geef ik dat door?

Huurt u een woning via Vesting Vastgoed, maar is Vesting Vastgoed niet uw beheerder, dan dient u als eerste contact op te nemen met uw verhuurder. Krijgt u deze niet te pakken of u komt er met hem niet uit, dan kunt u indien u heeft gekozen voor onze servicepakket, contact opnemen met onze verhuurafdeling. Indien u een woning huurt welke beheerd wordt door Vesting Vastgoed, kijk dan in onze huurdersdesk.

Kunnen we je ergens mee van dienst zijn?

We vertellen graag meer over onze dienstverlening. Bel of mail voor een afspraak.


Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Sorry, we kunnen helaas niet met zekerheid vaststellen of je een mens of een geautomatiseerde bot/spammer bent. Hierdoor kunnen we het formulier dat je hebt ingevuld niet verzenden. Probeer het opnieuw of neem direct contact op met de makelaar via e-mail.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

recaptcha
reCAPTCHA
PrivacyTerms
nieuwe openingstijden